Geplaatst op: 27 augustus 2025
Beste ouders/verzorgers,
Het voetbalseizoen 25/26 is inmiddels begonnen, de tenues en materialen zijn inmiddels uitgereikt aan alle teams en de eerste wedstrijden zij alweer gespeeld.
Nu is het tijd om de nieuwe presentatiepakken & rugzakken te gaan uitreiken aan de jeugdleden van: JO-9 t/m JO-19 & MO-11 t/m MO-20
De uitgifte hiervan zal zijn op:
Maandag 1 september en dinsdag 2 september in de kantine
Dit jaar zijn er wel een aantal zaken veranderd t.o.v. de uitgifte van 3 jaar gelden, maar dat is voornamelijk achter de schermen. Het ophalen zal op alfabetische volgorde van de achternaam zijn. Daarom vragen wij u om goed te kijken wanneer u met uw kind(eren) kunt komen, bij 16+ leden is begeleiding niet van toepassing.
Om alles vlot en soepel te laten verlopen is het van belang dat iedereen zich houdt aan het juiste tijdsslot. Wij snappen dat het voor sommige kinderen te laat kan zijn, maar het zou wel ?jn zijn als het presentatiepak wel door het jeugdlid zelf gepast kan worden ter plekke. * Mocht dit echt niet gaan neem dan een kledingstuk van thuis mee, dan kan er gekeken worden welke maat het beste overeenkomt.
Maandag 1 september | |
Tijdstip | Voor leden van wie de achternaam begint met de letter |
18:45 - 19:30 | A & B |
19:30 - 20:15 | C, D, E, F & G |
20:15 - 21.00 | H, I & J |
Dinsdag 2 september | |
Tijdstip | Voor leden van wie de achternaam begint met de letter |
18:45 - 19:30 | K, L & M |
19:30 - 20:15 | N, O, P, Q & R |
20:15 - 21:00 | S, T & U |
21:00 - 21:30 | V, W, X, Y & Z |
De uitgifte verloopt volgens een vaste route, waarbij men in het begin het presentatiepak kan passen en aan het einde de gebruikersovereenkomst ondertekend en inlevert waarna het presentatiepak en de rugzak worden overhandigd.
Met de ondertekening gaat u akkoord met de gebruikersvoorwaarden, zoals hieronder vermeld. De gebruikersovereenkomst moet voor minderjarigen (onder 16) door ouder(s)/verzorger(s) ondertekend zijn/worden. Anders kunnen de spullen niet worden verstrekt. Leden van 16 jaar en ouder mogen zelf tekenen, wij gaan er vanuit dat u als ouder(s)/verzorger(s) hiermee akkoord gaat.
Voor een vlotte doorstroming vragen wij u de gebruikersovereenkomst al thuis in te vullen, deze vindt u als bijlage bij dit bericht en op de website van WVF
Gebruikersvoorwaarden voor het presentatiepak & rugzak
• Het presentatiepak is bedoeld voor de wedstrijddagen om voor en na de wedstrijd te dragen.
• Dus NIET tijdens de training(en) of in de vrije tijd.
De gebruiker is en blijft zelf verantwoordelijk voor zowel het presentatiepak als de rugzak en dient deze zelf in goede staat te onderhouden.
• Indien het presentatiepak in de bruikleenperiode te klein is geworden kan deze tijdens een ruilmoment worden omgeruild. Hiervoor zal een ruilmoment worden ingepland, zodra hier meer duidelijkheid over is zal dit worden gecommuniceerd via de website en coördinatoren.
• Bij vermissing, aantoonbare schade of het niet inleveren bij beëindigen van het lidmaatschap zal een vergoeding verschuldigd zijn.
Voor het presentatiepak is dit € 50,- en voor de rugzak is dit € 25,-
* Dit is ook van toepassing aan het einde van de bruikleenperiode
• Bij vermissing of schade kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een afspraak te maken om een nieuw presentatiepak c.q. rugzak op te halen.
• Bij beëindiging van het lidmaatschap dient het presentatiepak gewassen en in goede staat ingeleverd te worden, ook de rugzak dient dan in goede staat
ingeleverd te worden. Voor het inleveren kunt u telefonisch contact met ons opnemen om een afspraak hiervoor in te plannen.
• Bij vermissing, schades of het niet inleveren beoordeelt de materiaal/kledingcommissie hoe er gehandeld wordt.
Voor vragen of opmerkingen kun je contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
De materialen/kleding commissie
Bert van Beek 06-86663864
Alexander de Jong 06-82071431
Arjen Huizenga 06-22427540
materiaalenkleding@wvf.nl
© 2022-2025 gemaakt door: Website laten maken Zwolle